Avatar billede supertjavs Nybegynder
21. juni 2006 - 14:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Samsung LE-32R71B

Jeg har kig på dette LCD-tv fra Samsung, priser ligger på 9.645 kr. Jeg kender godt til kvaliteter, men vil lige høre om der var nogen der vil anbefale det?

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=198644
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. juni 2006 - 15:44 #1
Kan godt anbefale Samsung har selv et 40 tommer lcd fra samme firma, men sørg for at få vægbeslag med, da foden er usædvanlig grim, efter min mening.;o)
Avatar billede supertjavs Nybegynder
21. juni 2006 - 17:38 #2
Okay... Vil også ha' vægbeslag med til den... Hvad med fjernbetjeningen? Har hørt den skulle være grim og dårlig...
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. juni 2006 - 19:05 #3
Min kone kan ikke lide den, hun mener den er stor og klodset kan godt give hende lidt ret i det.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. juni 2006 - 19:06 #4
Altså fjernbetjeningen.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. juni 2006 - 19:09 #5
Men bruger ikke den fjernbetjening ret meget mere efter vi har købt en digital tuner med indbygget 2000 sider teksttv.:o)
Avatar billede supertjavs Nybegynder
21. juni 2006 - 23:16 #6
Okay... er det rigtigt at den er grå?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. juni 2006 - 23:29 #7
Næ mener den er sort, magen til den der hører til 40 tommeren.

Takker for point;-)
Avatar billede m_bold Praktikant
23. juni 2006 - 11:07 #8
Jeg kigger også efter Samsung fladskærm for tiden, og har kig på den her le-32m61b: http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=198877.

Det er en ældre model end den R71B, du har kig på, men jeg synes faktisk den giver et pænere billede, i hvert fald når det bare er alm. tv-signal. Det skyldes vist at backlight-funktionen er bedre på M61B'eren. Jeg har set dem ved siden af hinanden i en Expert-butik, og synes klart M61B laver det bedste billede.