Avatar billede tyfon Nybegynder
20. juni 2006 - 22:21 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Slette gamle adresser i KØR, xp

Når jeg begynder at skriver i feltet toner der nogen gamle adresser op. Hvordan sletter man dem og undgår der kommer nogen igen. Jeg har prøvet med "ryd oversigt", men der kommer nogen gamle frem igen alligevel.
Avatar billede gratis Nybegynder
21. juni 2006 - 02:37 #1
her er en opskrift på hvordan du gør det manuelt i registreringsdatabasen:
http://www.winguides.com/registry/display.php/76/ og her et freeware program der ka gøre det: http://www.javacoolsoftware.com/mrublaster.html
Avatar billede gratis Nybegynder
21. juni 2006 - 02:41 #2
til en anden go gang ;) du for bedre svar på et spørgsmål som dette ved at oprette det i Windows XP kategorien http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/ denne kategori er til fejl på Eksperten.
Avatar billede htmlkongen Novice
21. juni 2006 - 11:12 #3
gratis>> Lidt off-topic, men kender du tilfældigvis et program som renser registry? Som er gratis og meget let og enkelt? sry for spam
Avatar billede gratis Nybegynder
21. juni 2006 - 14:40 #4
htmlkongen> der er denne her "RegCleaner" ka hentes her: http://www.pcworld.dk/download/48/559 men som altid med den slags programmer, tjek indstillingerene ud så du er sikker på der blir lavet en backup af det der blir ryttet op i.
Et drøngodt købe program til 125, kr er "Regsupreme" http://spywarefri-shop.dk/product_info.php?cPath=41&products_id=68
Avatar billede tyfon Nybegynder
21. juni 2006 - 19:30 #5
Jeg har prøvet at gøre det manuelt og ved hjælp af freewareprogrammet. Ved den første har det ikke hjulpet. (Alle værdierne vises heller ikke.) Programmet ser ud til at have slettet en hel del, men bare andre steder end i KØR.
De gamle adresser bliver vist, så snart jeg taster et bogstav som er tilsvarende det første i adresserne
Avatar billede gratis Nybegynder
21. juni 2006 - 19:42 #6
har du haft genstartet maskinen siden du prøvede det ? jeg har brugt MRU Blaster i årevis og det virker her :) men emnerne i kør forsvinder ikke før du har genstartet, måske er det nok at logge ud og ind... du skal osse lige tjekke indstillingene i MRU Blaster og sørge for det er slået til.
Avatar billede tyfon Nybegynder
21. juni 2006 - 19:59 #7
Jeg har haft genstartet, men måske står indstillingerne ikke rigtigt som du nævner. Har begrænset viden om det her, men så prøver jeg lige igen
Avatar billede tyfon Nybegynder
21. juni 2006 - 20:15 #8
Jeg har markeret i alle de 20 punkter, trykket scan, clean, genstartet. De gamle kommer stadig frem i KØRlinien
Avatar billede gratis Nybegynder
21. juni 2006 - 20:38 #9
efter du har markeret alle punkter har du så trykket på knappen "Save Settings" ?
har du gjort det, ka jeg ikke gi dig et godt bud hvorfor det ikke virker... :-?
Avatar billede tyfon Nybegynder
22. juni 2006 - 16:35 #10
Jeg har trykket Save settings.Måske er det bare en indstilling et sted i browseren der skal ændres.
Avatar billede gratis Nybegynder
22. juni 2006 - 17:48 #11
yes :) måske denne her:

|Kontrolpanel|Internetindstillinger|Inhold|Autofuldførelse| fjern flueben fra "Webadresser" evt fra "Formulare" også ;)
Avatar billede tyfon Nybegynder
22. juni 2006 - 19:56 #12
Der var den. Tænkte godt nok på autofuldførelse, men jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle finde den.(Hvordan er det nu man giver pointene?)
Avatar billede gratis Nybegynder
22. juni 2006 - 20:44 #13
fint du fik det løst :) da jeg ikke samler på point,snupper du dem selv ved at gøre sådag her:

læg selv et svar,( flyt knappen ude til venstre fra kommentar til svar ) MARKERE dit navn og trykke på accepter.
Avatar billede tyfon Nybegynder
22. juni 2006 - 21:13 #14
Ok, tak for hjælpen
Avatar billede gratis Nybegynder
23. juni 2006 - 00:14 #15
du er velkommen :)