Avatar billede llambias Nybegynder
20. juni 2006 - 15:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan man redigere sider oprettet i GoLive med Dreamweaver?

Hej,

Jeg er ved at få lavet et website i Adobe Golive, som jeg efterfølgende selv skal vedligeholde.

Hende der står for at lave websitet siger at jeg skal købe Golive for at redigere siderne (jeg skal kun lave tekstmæssige rettelser nu og da).

Andre mener, at jeg sagtens kan bruge Dreamweaver (som jeg allerede har), uden at jeg ødelægger noget.

Hvad mener I?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
20. juni 2006 - 16:26 #1
Ja alt det du vil. De er begge HTML editorere der overholder standarden. Der kan kun opstå problemer hvis du har indsat GoLive specifikke script elementer som GoLive viser på en bestemt facon, men det er usandsynligt. Drejer det sig om almindelig html, php, aspx eller lignende kan du bruge den editor du bedst kan lidt, du kan bruge notepad hvis det gør dig glad ;)

Vh
Avatar billede innercitydk Nybegynder
20. juni 2006 - 16:27 #2
*bedst kan lide
Avatar billede innercitydk Nybegynder
20. juni 2006 - 16:28 #3
Hvis hun siger til dig at du SKAL bruge GoLive kan det være du skal anbefale hende et html kursus ;)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
20. juni 2006 - 16:37 #4
Det var dælemende dyrt og skulle købe GoLive bare for at redigere lidt tekst *LOL*

innercity har 100% ret ;-)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
22. juni 2006 - 18:31 #5
Svar
Avatar billede llambias Nybegynder
22. juni 2006 - 21:06 #6
Hej innercity,

Jeg prøver at give dig point, men ved ikke helt hvordan man gør.

jeg prøver igen.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
23. juni 2006 - 08:57 #7
Det virkede ;)