Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
20. juni 2006 - 08:27 Der er 5 kommentarer

Orange SPV C500

Jeg har en Orange Spv C500 (mobiltelefon) der er gået i stykker. Er der nogen der ved hvor den kan repareres?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2006 - 19:13 #1
Ved de ikke det der hvor den er købt?
Ellers prøv at kontakte telekæden.
Avatar billede dorthebrylle80 Nybegynder
20. juni 2006 - 19:42 #2
John Stigers>> Mobilen er 3 år gammel og sælges ikke længere i DK da det er en Orange og de blev købt af Telia. Mobilen findes kun på auktioner.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2006 - 20:10 #3
Hvem er dorthebrylle og dorthebrylle80?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2006 - 20:20 #4
Den kan ikke være mere end 2 år gammel, da den kom på markedet i august 2004 :D

Vil påstå at enhver større mobilbutik enten kan reparere eller give et nummer til en der kan
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
21. juni 2006 - 09:07 #5
John Stigers>> jeg skrev forkert, skulle skrive 2 år, så det først da jeg havde sendt beskedn. Men tak jeg prøver at tjekke forhandlere.