Avatar billede soeren_dk Nybegynder
19. juni 2006 - 17:30 Der er 2 kommentarer

Brug af drag'n'drop på webforms i ASP.NET 2.0

Hej alle,
Er der nogen som har erfaring med at implementere drag'n'drop på webforms med asp.net? evt. med brug via custom eller web user controller?

Som alternativ har jeg overvejet om det er muligt at lave en ActiveX komponent i C# og bruge den til formålet?

Hilsen Søren
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
22. juni 2006 - 20:08 #1
Hej,
Hvis du skal have mulighed for at lave en oversigt over komponenter som du skal kunne "trække" ind på din side alt efter behov, så skal du prøve at tage et kig på web parts, det er temmelig genialt.
Du kan se en introduktions video her:
http://download.microsoft.com/download/8/3/6/836dd5f8-fa92-499f-8219-0d326f13bf18/hilo_webparts_final.wmv

mvh Brian
Avatar billede soeren_dk Nybegynder
24. juni 2006 - 13:31 #2
Tak for det, det kunne godt være det jeg søgte