Avatar billede erik_torben Nybegynder
19. juni 2006 - 12:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne Flash-fil

Jeg kan ikke åbne min flASH-FIL. Den fylder ca 15 Mb. Jeg har prøvet på andre maskiner, men får den samme meddelelse, at der ikke er nok hukommelse.
Avatar billede docks Nybegynder
19. juni 2006 - 12:35 #1
er den lavet i en anden flash version end den du prøver at åbne med? Prøv evt. at uploade den så prøver jeg at åbne den - sider med Flash 8
Avatar billede erik_torben Nybegynder
19. juni 2006 - 12:47 #2
Det er rent faktisk min datter i Jylland der har problemet. Det er en eksamensopgave hun kæmper med. Hun har prøvet at sende filen til mig fra skolens computer, men den er for stor. Filen er lavet i samme version som den skal åbnes i, på samme maskine.
Avatar billede docks Nybegynder
19. juni 2006 - 13:41 #3
hmm jeg har først oplevet noget lignende hvor flash filen er blevet "korrupt"... :S

Har hun mulighed for at pakke fla filen og sende den?
Avatar billede mobius6 Juniormester
19. juni 2006 - 13:50 #4
http://www.yousendit.com/
til at sende store filer gratis og nemt

http://www.adobe.com/downloads/
hent Flash8 - 30 dages gratis (fuld) demo
Avatar billede erik_torben Nybegynder
19. juni 2006 - 18:15 #5
Hun har fået løst problemet af en venlig sjæl på hendes skole. Tak for hjælpen.
Avatar billede erik_torben Nybegynder
19. juni 2006 - 18:17 #6
I må gerne dele pointene hvis i fortæller mig hvordan man gør
Avatar billede docks Nybegynder
20. juni 2006 - 08:11 #7
er der ikke noget der heder avanceret eller noget hvor du kan dele point ud?
Avatar billede erik_torben Nybegynder
20. juni 2006 - 12:44 #8
Beklager så vidt jeg kan se kan jeg kun give til en, Tak for hjælpen
Avatar billede mobius6 Juniormester
20. juni 2006 - 18:01 #9
man kan kun give til dem der har lagt et "svar", men man kan sagtens give point til flere ad gangen (ved ikke om der er en ¸vre gr¿nse dog) så l¿nge en svarrer er markeret med grå i boxen vil points blive fordelt ligeligt imellem dem, alternativt kan man bruge den avancerede point-tildeler hvor man kan styre points på hver bruger og sågar forh¸je pointgivningen (visknok max 300).

nu er det ikke relevant i dette sp¸rgsmål da du selv l¸ste problemet og derfor ikke skal give point, men en anden gang hvor der er tale om reelt "svar" på l¸ste sp¸rgsmål, skal du både i f¸lge reglerne med allermest fordi det er den måde man klarer sig bedst i det lange l¸b her på E, bede kommentatore om at ligge et svar (og give rimelig responsetid) samt fordele point som det skal g¸res, ellers bliver folk hurtigt sure og det kan hurtigt blive sv¿rt at få hj¿lp. men som sagt ikke g¿ldende i dette sp¿rgsmål det du l¸ste det på egen hånd.

l¿s evt om regler og pointgivning under "info" i topmenuen.

M6 :-)
-----