Avatar billede mhauer Nybegynder
18. juni 2006 - 11:45 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Reinstallation af XP Bluetooth driver(SP2)

Jeg er kommet til at fjerne Bluetooth enheden fra enhedshåndteringen i forbindelse med nogle problemer, da jeg installeret mit Logitech diNovo(WIDCOMM 3.0.1), hvilket nu giver mig en masse problemer med at få finde og genkende og tilslutte Bluetooth enhedder. Er der nogen der ved, hvordan jeg får XP Bluetooth driverne installeret igen.
Avatar billede robotten Praktikant
19. juni 2006 - 10:03 #1
Er de ikke med i Setpoint driveren?
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/DK/DA,CRID=1796,contentid=10228,OSID=1,softwareid=7815
Avatar billede mhauer Nybegynder
19. juni 2006 - 18:05 #2
Jeg har opdateret Setpoint(WIDCOMM) driveren, men det hjælper desværre ikke på Windows Bluetooth driveren…
Avatar billede robotten Praktikant
19. juni 2006 - 19:03 #3
Og du har haft usb donglen ude af pc'en, og sat den til igen? Så den automatisk kan finde bluetooth enheden?
Ellers tipper jeg på, at der er noget, der blokere for at finde usb donglen.

Prøv også at fjerne alt med usb i enhedshåndteringen, og lad XP finde det hele igen. Så kan det være, at den tillader en ordentlig installtion af usb donglen herefter.
Avatar billede mhauer Nybegynder
19. juni 2006 - 22:10 #4
Nej, jeg har ikke haft nogle dongle på, men den automatiske synkronisering af min Nokia telefon fungere bedst med Windows Bluetooth driveren, jeg prøver det foreslået, tak!
Avatar billede robotten Praktikant
20. juni 2006 - 08:40 #5
Ingen dongle? Hvordan skal mus og tastatur så få forbindelse med pc'en?
Er det en bærbar, med indbygget bluetooth? Men derfor mener jeg, du skal bruge usb donglen alligevel.
Avatar billede mhauer Nybegynder
20. juni 2006 - 11:53 #6
diNovo mousse lader er en "Bluetooth hub", men jo nu når du siger det er det, er det jo det sammen som en dongle, beklager...
Avatar billede robotten Praktikant
20. juni 2006 - 12:02 #7
Kan være jeg gentager mig selv, men:
Gå ind i enhedshåndtering. Slet alt med usb og bluetooth. Genstart.
Hvad sker der så?
Avatar billede mhauer Nybegynder
20. juni 2006 - 12:44 #8
I stedet for Bluetooth har jeg fået noget der hedder Brugerstyrede inputenheder (HID), det ser ud som om alt Bluetooth køre i gennem det, og installeres hver gang jeg logger på, ved du hvad det er?

Jeg prøver at fjerne det hele, men er lige nød til at have lavet lidt backup først, hvis noget skulle gå galt...
Avatar billede robotten Praktikant
20. juni 2006 - 12:54 #9
Det bør ikke installeres hver gang, der logges på. Der må fejlfindes noget mere.
Men backup er en god ting, under alle omstandigheder.
Avatar billede robotten Praktikant
05. juli 2006 - 12:58 #10
Hep?
Avatar billede mhauer Nybegynder
05. juli 2006 - 18:58 #11
Hej igen
Jeg reinstalleret maskinen, og det hjalp ikke en dyt, og nu kunne Logitech softwaret med WIDCOMM Bluetooth driveren ikke identificere Logitech Bluetooth-hubben/donglen, til mit tastatur.
Jeg ringet til Logitech og brokket mig over det specifikke problem og efter laaaang tids fejlsøgning, mente de at, det var en hardware fejl i Hubben, så de sender mig deres nye laser tastatur, og det sagde jeg ikke nej til:-) Det kommer om 10 dage, så håber jeg det løser problemet. Tak for hjælpen, og du får selvfølgelig de 30 point som tak for indsatsen.
Avatar billede mhauer Nybegynder
05. juli 2006 - 19:05 #12
Hvordan frigiver jeg de 30 points?
Avatar billede robotten Praktikant
05. juli 2006 - 19:10 #13
De bliver frigivet ved, at jeg ligger et svar.
Avatar billede robotten Praktikant
05. juli 2006 - 19:11 #14
Andre spm. vedr. E:
http://expfaq.dk/
Avatar billede robotten Praktikant
05. juli 2006 - 19:23 #15
Og der kommer et svar her...
Avatar billede robotten Praktikant
17. juli 2006 - 15:35 #16
?
Avatar billede mhauer Nybegynder
18. juli 2006 - 09:05 #17
har du ikke fået point, jeg har Accepteret svaret.
Avatar billede robotten Praktikant
18. juli 2006 - 09:13 #18
Du skal lige markere brugernavn ude til venstre først, inden du accepter svar. Ellers sker der ikke noget :)
Avatar billede mhauer Nybegynder
18. juli 2006 - 09:32 #19
så skulle den være der....
Avatar billede robotten Praktikant
18. juli 2006 - 11:18 #20
Ja. Tak for point.