Avatar billede clausj Nybegynder
17. juni 2006 - 18:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

en expert i windows (mediaplayer + filhåndtering)

Hej,

Jeg har en frygtelig masse audiofiler liggende på min pc`er  ca. 7500 og vil gerne havew "ryddet" op da der med garanti ligger flere af samme filer

Hvilket program er det bedste "gerne freeware" til at "manage" mine musik-filer....  eller er der kun den hårde måde... .

Jeg har alle mine filer liggende i én mappe og har f.eks prøvet at se hvilker der er af samme størrelse  men det er altså en lang sej omgang... det samm e gælder film (har mnage komdie-serier liggende  150 GB ca.)

Er der forresten nogen der ved hvordam man får "sletter" hele biblioteket i windows 10  (man kan nemlig ikke "markere alt" og det tager lang tid at markere 7500 numre....  ved der er automatisk overvågning med engang imellem har jeg altså lyst til at slette hele biblioteket for derefter at genindlæse det...  men stadig 7500  numr eer mange at gå igennem...

sidste spørsgsmål. Jeg har åbenbart "uægte" windows xp på min pc...  kan man få winows media player fra andre link end kun microsoft, som ikke vil acceptere den uægte software?

Det var meget og jeg ved heller ikke det var den rigtige kategori jeg kom under, men kunne ikke rigtig finde andre..

mvh

claus
Avatar billede clausj Nybegynder
17. juni 2006 - 18:55 #1
windoes mediaplayer 11
Avatar billede jopsen Nybegynder
17. juni 2006 - 19:05 #2
sådanne spørgsmål høre normalt ikke til i offentligt rum, og da slet ikke på eksperten:
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede clausj Nybegynder
17. juni 2006 - 19:11 #3
sorry
Avatar billede clausj Nybegynder
17. juni 2006 - 19:13 #4
det må ha været sidste "kapitel" prøver derfor igen...