Avatar billede norphf Nybegynder
16. juni 2006 - 10:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sql backup tager alt plads

Hej

Jeg har en sql server 2000 kørerne på en 2003 server.
Jeg tager backup af den med Veritas Backup exec.
Jeg har bare det problem at der i mappen C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL\BACKUP ligger .bak filer af alle databaser 6-7 gange.
Nogle af de baser er ret store så de tager al pladsen.
Jeg er så inde og slette alle filerne en gang i mellem, men de kommer bare igen.
Er der nogle der ved hvad jeg kan gøre ved det?

Jeg ved ikke rigtigt og det er noget Backup Exec gør, eller det er en instilling i SQL serveren der er blevet ændret.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
16. juni 2006 - 11:24 #1
Jeg vil skude på at der er lavet et job der foretager disse backups.

Se under Management > SQL Server Agent > Jobs
Avatar billede norphf Nybegynder
16. juni 2006 - 12:35 #2
Tjaa, der ligger et job der lave noget backup, det kunne godt ligne det var det.
Jeg har lige disabled det, så må vi se om det virker.... foreløbig tak
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
16. juni 2006 - 12:50 #3
Selv tak

Du kan jo redigere det til kun at tage de backups du vil have, samt til at overskrive de gamle i stedet for at append'e ...
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
16. juni 2006 - 12:50 #4
Svar