Avatar billede patrickbatemann Nybegynder
15. juni 2006 - 21:26 Der er 4 kommentarer

Nyt medlem online

Hej Alle

Håber nogen kan hjælpe. Jeg laver og administrerer hjemmesiden for en lille klub. Klubbens kasserer kunne godt tænke sig at nye medlemmer kunne melde sig ind via hjemmesiden. Det lovede jeg så at finde ud af. Jeg bruger FrontPage til hjemmesiden. Hjemmesiden er hostet af B-One, og de bruger ikke FP men MySQL. MySQL er for hardcore pt. for mig har lånt bøger og det hele men forstår nada, nix, intet.....så derfor er der nogen af jer der kan hjælpe.
Altså via en hjemmeside indtaste data, som via e-mail sendes til vores kasserer.

MVH
PB
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juni 2006 - 21:47 #1
web form -> email kraever ikke MySQL

ren PHP eller ASP er nok
Avatar billede patrickbatemann Nybegynder
15. juni 2006 - 21:51 #2
Hej

øhhhh jeg er på bar bund også hvad php og asp angår.
Avatar billede arne_v Ekspert
16. juni 2006 - 00:15 #3
dit web hotel - er det PHP eller ASP ?
Avatar billede ffsoft Praktikant
16. juni 2006 - 10:02 #4
Frontpage er et program til at lave hjemmesider med.
mySQL er en database.

Hvis du "bare" vil sende en mail til kassereren, behøver du ikke
blande en database ind i det.

Jeg har selv en foreningsside hos B-One http://www.ffforening.dk/
kildekoden kan du hente her http://www.ffsoft.dk/ under eksempler
og der se hvordan du kan sende en mail ved hjælp af CDONT.