Avatar billede hinca Nybegynder
15. juni 2006 - 17:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken computertype

Hej.
Er der en eller anden der kan fortælle mig hvad den type computer som mange pakkebude bruger hedder??
Jeg har set at UPS bruger en type som man kviterer for modtagelsen på skærmen, og der er ikke noget tastetur. Det ligner nærmest en PDA i a4 størrelse

Håber der er en der lige kan hjælpe.

Hilsen Claus
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. juni 2006 - 17:51 #1
Tror det er noget der er specielt fremstillet til bude.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. juni 2006 - 18:18 #2
FedEx bruger Motorola PowerPad: http://news.com.com/2110-1040-975591.html
UPS bruger også en special udviklet maskine: http://www.computerworld.com/mobiletopics/mobile/handhelds/story/0,10801,101629,00.html?source=x10

Grundlæggende er det en PDA med størrere skærm og skriveplade. Samt noget trådløs kommunikation og GPS.
Avatar billede hinca Nybegynder
15. juni 2006 - 22:27 #3
Tak for svaret.
jeg fandt ud af at de hedder tablet pc.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. juni 2006 - 07:33 #4
En tablet PC er noget lidt andet, men ellers ja.