Avatar billede jensen4ever Nybegynder
13. juni 2006 - 19:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skriverettigheder i Win2003

Hej

Hvordan ændre jeg skriverettighederne på mapper i win2003 server, således at denne fejl ikke opstår på min hjemmeside :

<b>Warning: unlink(tmp/temp.cfg) [function.unlink]: Permission denied in C:\Program Files\xampp\htdocs\5\Class\cfgedit.inc.php on line 296</b>

Det kunne jo godt tyde på at den pågældende mappe ikke er skrivebar :-) - Altså ligesom i linux hvor man kan ændre chmod 777 o.s.v - Hvordan gør man det i win2003 server ?
Avatar billede arne_v Ekspert
13. juni 2006 - 19:42 #1
hoejreklik paa fil eller dir
properties / egenskaber
security / sikkerhed
giv everyone/alle adgang
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
13. juni 2006 - 19:59 #2
Hej Arne

Det virker desværre ikke :-) - Stadig samme fejl.
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
13. juni 2006 - 20:06 #3
Kan heller ikke fjerne det flueben(Read-only) der er under "Properties". Er logget på som Administrator
Avatar billede gratis Nybegynder
14. juni 2006 - 00:20 #4
har du prøvet fra en promt, med attrib kommandoen ?
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
18. juni 2006 - 10:33 #5
Lukker :-) - Har skiftet til linux
Avatar billede gratis Nybegynder
25. juni 2006 - 09:25 #6
det må siges at være den ultimative løsning {^¿^}