Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
13. juni 2006 - 13:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor gøre den det her ?

Jeg laver hjemmeside i Frontpage http://webdogs.dk/ men den er begyndt at sætte en hele masse blanke linjer ind i koden hvorfor gør den det ? jeg regner med at det er derfor siden er blevet meget langsom og fylder en masse ? Hvordan få jeg lettest fjernet de blanke linjer
Avatar billede michaeltryl Seniormester
13. juni 2006 - 13:15 #1
har du prøvet bare at markere alle de blanke linier og derefter trykke delete og derefter gemme siden. jeg vil tro det er den nemmeste løsning.
ellers prøv at åbne siden i notesblok og gøre det samme der.
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
13. juni 2006 - 21:04 #2
Ja den løsning har jeg selv overvejet men det tager uhyggelig langtid at slette så mange linjer og det løser ikke mit problem hvorfor gør den det og hvis jeg sletter aller blanke linjer så gør den det igen når jeg arbejder med siden pludselig er der 50000 blanke liner lagt ind andre forslag ?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
13. juni 2006 - 21:09 #3
lyder lidt som om der er gået kage i noget med single / double line, noget i stil med at hver gange du gemmer dokumentet så fordobles linierne. Hvorfor ved jeg ikke, men måske kan du finde en indstilling et eller andet sted hvor du kan angive i hvilket format filen skal gemmes
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
14. juni 2006 - 00:34 #4
Jeg tror du har ret men jeg kan ikke lige finde en løsning på det. I mellemtiden har jeg bygget siden op på ny og det har hjulpet men det kunne være fint hvis der er en som har en løsning så jeg jeg kunne undgå det en anden gang
Avatar billede mclemens Nybegynder
24. juni 2006 - 23:04 #5
Ved ikke om det er noget af det her...
- bruger ikke selv frontpage men notesblok...

"Funktioner"(menu punkt) -> 'HTML kilde'(tab) ->

Når der gemmes filer:
x Behold eksisterende HTML koder
Formater igen ved hjælp af nedenstående regler (måske noget med denne)

Formatering:
Tillad linjeskift i koderne (måske noget med denne også)
- i sammenhæng med indrykningsindstillinger m.v.
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
22. marts 2008 - 12:41 #6
lukker