Avatar billede savager Nybegynder
12. juni 2006 - 23:46 Der er 1 kommentar

Udskift Speedstream 5100 med Linksys WAG354G

Er der nogen som kan forklare hvad jeg skal gøre for at få vores internet op at køre i den forening vi sidder i? Vi har nyligt indkøbt en ADSL Home Gateway fra Linksys model WAG354G-EU. Jeg bruger den privat med CPH-Metronet og det fungerer fint.

Linksys WAG354G-EU er et Modem, Router, Access Point, Switch.

Vi har TDC ADSL 1MBit hernede og det fungerer fint med Speedstream 5100 > Dlink router > Hvad DSL Indstillinger kører TDC med? Det må vel være muligt at indkøbe sit eget udstyr?

Mvh Martin
Avatar billede zoq Nybegynder
15. juni 2006 - 00:40 #1
Det speedstream der - er det Annex A eller Annex B (står nok under bunden)?
Umiddelbart tror jeg godt du kan skifte den med dit SpeedStream ADSL modem, men det kræver jo at du ved hvad du skal indstille Linksys'en til. Linksys'en understøtter både PPPoE og PPPoA, så der burde være god mulighed for at få det til at virke.

Hvis jeg var dig vil jeg ringe til TDC supporten og høre hvilken standard de kører med. De kan selvfølgelig ikke hjælpe dig med opsætningen af routeren, men lidt info er nok ikke umuligt at få ud af dem.