Avatar billede lasseq Nybegynder
12. juni 2006 - 11:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg downloade Dreamweaver 2004 (7)?

Hej,

Jeg har en hjemmeside, som ikke kan redigeres i min nye Dreamweaver 8.0. Den er kodet i 7.0 og kan af visse grunde ikke "læses" i den nye version.

Har nogen et download-link til den gamle version (trial)?
Adobe har selvfølgelig ikke!
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. juni 2006 - 11:55 #1
https://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cfm?loc=en%5Fus&product=dreamweaver

Der er dog kun tale om en prøveversion da det er købesoftware
Avatar billede backside Nybegynder
12. juni 2006 - 12:12 #2
Her er den gamle version:
http://www.click-now.net/html/DreamwaverMX2004.htm  (7.0)
Avatar billede lasseq Nybegynder
12. juni 2006 - 12:35 #3
Great! backside -> din side fungerede hurtigst. Post et svar.
Tak for den hurtige respons begge to.!
Avatar billede backside Nybegynder
12. juni 2006 - 12:49 #4
Tror nu også det andet link et til 8.0  ;)
Avatar billede lasseq Nybegynder
12. juni 2006 - 13:03 #5
Enig :)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
12. juni 2006 - 16:15 #6
Du har jo altid tilgang til dine kjøpte produkter hos Macromedia/Adobe, det er bare logge seg inn og så ind på sin konto..... der kommer de lige så fint op på en fin liste, ser du ikke den *LOL*