Avatar billede bjarke-b Nybegynder
09. maj 2001 - 16:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp!

Hmmm

www.bekhoj.adsl.dk

Hva kan jeg gøre for at det funker..?

Avatar billede nopper Praktikant
09. maj 2001 - 16:15 #1
Fjerner .adsl i dit link.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
09. maj 2001 - 16:16 #2
Well, det er fejlen der kommer der fucker det op...det er min egen puter med win2k og IIS der fucker up....ved ikke hvad der er galt
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
09. maj 2001 - 16:16 #3
Fejl:

Fejl i serverprogrammet
Serveren har fundet en fejl, da et program blev indlæst under behandling af anmodningen. Kontroller logbogen for at få yderligere detaljer. Kontakt serveradministratoren for at få assistance.

Jeg har prøvet og reparere min windows installation osv, men det hjælper ikke
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
09. maj 2001 - 16:17 #4
det er CC der ejer adsl.dk
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
09. maj 2001 - 16:19 #5
www.bekhoj.adsl.dk bliver smidt videre til MIN ip -> Det er min egen puter med webserver (IIS) -> Det er det der fucker up
Avatar billede evil_chief Nybegynder
09. maj 2001 - 16:21 #6
sikker på at det ik er noget i scriptet den hente der fejler?
Avatar billede €yston Nybegynder
09. maj 2001 - 16:26 #7
Hvad med at afinstallere IIS og smide den på igen.

Hvad siger eventloggen?

Den finder du i Control panel -- administration.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
09. maj 2001 - 16:45 #8
evil_chief -> Der er fejl i alt, prøv f. eks 212.242.114.219/bekhoj.dk
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
09. maj 2001 - 16:51 #9
i event loggen er der en del fejl:

Kommandoen om at afbryde IIS er blevet modtaget fra brugeren BEKHOJ\\Bjarke Bekhøj. De logførte data bruges som statuskode.
Yderligere oplysninger om denne meddelelse finder du på Webstedet for Microsoft Onlinesupport på adressen: http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.

Kommandoen om at stoppe IIS er blevet modtaget fra brugeren BEKHOJ\\Bjarke Bekhøj. De logførte data bruges som statuskode.
Yderligere oplysninger om denne meddelelse finder du på Webstedet for Microsoft Onlinesupport på adressen: http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.

Kommandoen om at starte IIS er blevet modtaget fra brugeren BEKHOJ\\Bjarke Bekhøj. De logførte data bruges som statuskode.
Yderligere oplysninger om denne meddelelse finder du på Webstedet for Microsoft Onlinesupport på adressen: http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.

det var dem fra IIS
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
09. maj 2001 - 22:23 #10
Fandt selv ud af det
Avatar billede evil_chief Nybegynder
10. maj 2001 - 00:19 #11
okay, det er jo dejlig når det sker :)