Avatar billede qufel Nybegynder
10. juni 2006 - 22:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Produktionsdato til k700i

Jeg prøver at finde produktionsdatoen for min Sony Ericsson k700i, men kan ikke. Har fundet følgende:
Service menu:
For at få adgang til telefonens servicemenu skal du indtaste koden: > * < < * <
I menuen vil du finde følgende:
- Serviceinfo
- Software information
- Sim-lås information
- Konfiguration
- Serviceopsætning.
- Indstil kontrasten
- Servicetests
- Her kan du teste telefonens hoveddele, fx display eller vibrator
- Tekstetiketter
- GPRS
- Indstillinger for GPRS
- Datakonti
- Valg af datakonti
Bemærk at ikke alle modeller vil indeholde alle menupunkter.

Hvor skal jeg kunne finde produktionsdatoen? Og hvordan vil den se ud? eks. dd/mm/aa?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2006 - 23:03 #1
Hvorfor 2 spørgsmål?

Vil råde dig til at lukke dette: http://www.eksperten.dk/spm/714725
Avatar billede coderdk Praktikant
10. juni 2006 - 23:56 #2
Åbn battericoveret, fjern batteriet, under CE-mærket stå der XXwYY XX = år YY = uge
Avatar billede qufel Nybegynder
11. juni 2006 - 00:13 #3
Tak, det skulle ikke mer til :)