Avatar billede renelp Nybegynder
10. juni 2006 - 20:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Pc nr 2 på nettet gennem en router

Jeg har allerede en pc på nettet gennem en router (tdc Wepspeed) og har nu sat endnu en pc på, men den vil ikke koble på internettet selvom jeg indtadter min brugernavn og password. Er der nogen der kan forklare hvordan der opsættes til internettet for pc nr 2?
Avatar billede kenp Novice
10. juni 2006 - 22:04 #1
Hvilken router har du ? for webspeed levere normalt kun et modem?
Avatar billede renelp Nybegynder
10. juni 2006 - 22:13 #2
Ja det er med et SB4100 Cable Modem

men også med

LINKSYS
Etherfast
Cable/DSL Router with 4-Port Switch
Avatar billede kenp Novice
10. juni 2006 - 22:27 #3
Får den en ip-adresse? start ->kør ->cmd ->ipconfig /all

post resultatet her.
Avatar billede renelp Nybegynder
10. juni 2006 - 23:12 #4
Avatar billede kenp Novice
10. juni 2006 - 23:50 #5
det var ip-configuratioen du sendte der fra den maskine som har problemer ikke? for det så ud som det skulle.
Avatar billede renelp Nybegynder
11. juni 2006 - 06:03 #6
ip-configurationen er fra pc nr 2 som jeg prøver at få internettet.
Avatar billede allanfo Praktikant
11. juni 2006 - 07:28 #7
Hvor indtaster du brugernavn m.v.?
Avatar billede renelp Nybegynder
21. juni 2006 - 18:11 #8
kenp --> jeg fandt løsningen på problemet:

"Internet Indstillinger" -> Klik på fanebaldet "Forbindelser"

Satte et flueben i feltet "Ring aldrig til en forbindelse"

Du er velkommen til få point for din indsats ved at sende et svar.
Avatar billede kenp Novice
21. juni 2006 - 18:29 #9
Behold dem ;) det er fordi at den så har haft/har en modem forbindelse også
Avatar billede renelp Nybegynder
16. oktober 2009 - 15:53 #10
Lukker spørgsmål