Avatar billede bruno1 Novice
10. juni 2006 - 19:09 Der er 1 løsning

2 grafikkort samtidigt?

jeg skal bruge en DVI udgang mere for at kunne se film på mit fladskærmstv og jeg har hørt at det er muligt at sætte endnu et grafikkort i min maskine som udelukkende skal styre signalet til mit tv. Det er vidst også noget med at jeg ikke behøver at skifte indstillingerne på kortet hver gang jeg skal sætte den på tv.

mit spg er nu: hvad skal jeg se efter mht sådanne et kort og det behøver vel ikke være så dyrt når det ikke skal kunne det vilde?

jeg vil gerne se nogle forslag hvis i har nogle gode ideer

Mvh

Bruno
Avatar billede bruno1 Novice
14. juni 2006 - 22:26 #1
jeg lukker igen - der var ingen svar desværre :-(