Avatar billede zacho112 Nybegynder
09. juni 2006 - 23:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Feedback på min side.

Hej alle sammen, jeg har været i gang med at lave min egen side. Siden er ikke helt færdig endnu, og det er designet heller ikke. Men ville gerne lige høre hvad I synes om det, som det ser ud pt. Og evt. idéer til rettelser osv!

Siden: www.denlillekoder.dk
Avatar billede trekkies Juniormester
10. juni 2006 - 07:55 #1
Fint site.

Jeg kan skrive til dig uden at skrive noget i boksene.

Logoet har en fin blå baggrund, men de 2 ting minder en del om "Powerpoint", måske en lidt finere intro.

Men hvad ved jeg, dette er bare min mening :)
Avatar billede zacho112 Nybegynder
10. juni 2006 - 08:39 #2
Argh, kan godt se jeg har fået en mail :S
Formlen er lavet i flash, så skal lige se om jeg kan få den til at tjekke  efter det :P
Hvilke 2 ting er det helt præcis du snakker om i logoet ? :P
Avatar billede flashnoob Nybegynder
10. juni 2006 - 12:28 #3
Hej Zacho112
Her får du lige lidt konstruktiv kritik.
Generelt gode farver og opstilling og god navigationsmenu. Jeg ved godt den ikke er færdig endnu..men det er dog en lidt for tom side efter min mening, jeg ved ikke om du har tænkt på mere indhold i form af billeder på et tidspunkt? Tekstlinierne bliver meget lange at læse, del dem evt. op i mindre kortere tekstblokke.
Skal siden ikke centreres? ellers skal den stå ud til venstre fra midten?
En ting jeg synes er riigtig irriterende er topbanneret der reloader hver gang man går ind på et nyt menupunkt..
Avatar billede zacho112 Nybegynder
10. juni 2006 - 18:15 #4
flashnoob, det med banneret som reloader, ved jeg godt er et lille problem! og skal også have det rettet... Ang. min sides centrering så synes jeg det gav nogle problemer da jeg prøvede på det, men kan da prøve igen.
Avatar billede jarl-g Nybegynder
10. juni 2006 - 18:15 #5
Jeg er fuldstændig enig i Flashnoob ang. topbanneret der starter forfra hver gang.

Det er den væsenligste fejl

Mvh.

Jarl-G
Avatar billede flashnoob Nybegynder
10. juni 2006 - 18:29 #6
For at centrere din side skal du blot lave din #content om til:
#content {
    position:absolute;
    left:50%;
    top:152px;
    width:750px;
    height:400px;
    overflow:auto;
    border:solid 1px;
    border-color:silver;
        margin-left:375px;
}
(Jeg har lavet 'left' om til 50% og tilføjet 'margin-left', defineret til det halve af din sides width)
Avatar billede zacho112 Nybegynder
10. juni 2006 - 18:48 #7
flashnoob, det virker fint i FF men ikke i IE:S
Avatar billede zacho112 Nybegynder
10. juni 2006 - 18:51 #8
virker overhoved ik :S
Avatar billede flashnoob Nybegynder
10. juni 2006 - 19:00 #9
Sorry.. det er mig der har set forkert.
men tror det virker hvis du fjerner en af dine </div> fra slutningen af denne linie:
'...<a href="source.php" title="Klik for at se kildekoden">open source</a></span></div></div>'
og flytter den ned lige før </body>.
Avatar billede zacho112 Nybegynder
10. juni 2006 - 19:04 #10
Virker ik helt, men det er lige meget