Avatar billede mim007 Nybegynder
08. juni 2006 - 14:41 Der er 3 kommentarer

tabeller i word

Jeg har en tabel i word som deler sig ud over tre sider. Det er som om, at de første to rækker er på en side, derefter springer resten af tabellen til side to.
med andre ord, er to tredjedele af første side tom, fordi tabellen springer det over. Jeg har tjeket for skjulte tegn.
Avatar billede herch Nybegynder
08. juni 2006 - 14:50 #1
Årsag er sandsynligvis at den næste række er for stor til at kunne være på første side, kontroller at top og bundmargen er OK
Avatar billede rvm Nybegynder
08. juni 2006 - 22:59 #2
Vælg "Egenskaber for tabel"
Vælg Fanen "Række"
Sæt flueben i "Tillad opdeling af række"
Avatar billede herch Nybegynder
31. maj 2012 - 10:58 #3
Undskyld det var vist en gl. en jeg har glemt, send et svar - sorry  ;-(