Avatar billede miss-g Seniormester
07. juni 2006 - 01:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Et slogan til banner annoncering?

Jeg har den her side:
http://www.svar.onbase.dk/

Det er lidt lige som E, men ingen pointsystem og bare flere kategorier. Jeg efterlyser en god tekst at ´sælge´sitet på.

Til en datingside har vi f.eks.
"Er du også træt af datingsider der koster penge? Onbase Dating er det eneste seriøse datingsite, hvor alt er gratis".

Så er spørgsmålet hvad man kan skrive til sådan en svar-side?
Synes det er lidt tørt at skrive "spørg og få svar" ....

Har I nogle gode idéer?
Avatar billede mobius6 Juniormester
12. juni 2006 - 14:45 #1
"Svar.OnBase Vi har svar på alt!"

i ¸vrigt;
Base = mellemhård drug
OnBase = på speed..?

"Speed is the street name for Amphetamine. Like coke it's a stimulant that people take to keep them awake and alert. It's Britain's least pure illegal drug. It's often taken along with E.
ID: Amphetamine Sulphate, Phet, Billy, Whizz, Sulph, Base, Amphetamine, Paste, Dexies osv...

?
Avatar billede miss-g Seniormester
12. juni 2006 - 16:18 #2
Nej vi er ikke på drugs - firmaet hedder Onbase. Men interessant slang *S*

Nu er det ikke Onbase Svar som har svar på alt, det er jo brugerne der besvarer ligesom her på E.
Avatar billede miss-g Seniormester
16. juni 2006 - 15:42 #3
Nå, men så lukker jeg igen.