Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juni 2006 - 12:28 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Nu kan Karma afskaffes

Hej

Har i set e-nyt?
En bruger undersøgelse, hvor første spørgsmål har indflydelse på fremtiden for karma systemet.

Så er det til tasterne.

Direkte link til bruger undersøgelsen: http://survey.idg.dk/survey/7

Mvh J;-)
Avatar billede perj Nybegynder
06. juni 2006 - 12:35 #1
Livet er for kort til at gennemse alle disse spm.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juni 2006 - 12:37 #2
perj, det er nu hurtigt overstået.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
06. juni 2006 - 12:38 #3
Ja, og du behøver ikke at besvare alle spørgsmålene.
Avatar billede perj Nybegynder
06. juni 2006 - 12:38 #4
Kigger på det senere.
Avatar billede ejvindh Ekspert
06. juni 2006 - 13:03 #5
Der er godt nok også en del spørgsmål, som mere ligner en markeds-analyse, end en decideret imødekommelse af det påtrængende behov.... (spørgsmål til husstandsindkomsten er da vist mere relevant for salg af banner-reklamer end for vores aktuelle praktiske problemer.

Jeg har lagt et svar, men kun på de første 10 spm. Det er selvfølgelig helt legitimt for IDG at ønske disse oplysninger om markedet, men jeg synes ikke det er helt fin i kanten, at "flette" det ind ad bagdøren under dække af at ville løse nogle af de problemer, som vi alle sammen bøvler med på sitet...
Avatar billede snowball Novice
06. juni 2006 - 13:08 #6
Sikke en overskrift til dette spørgsmål ;)

Mht. undersøgelsen og spørgsmåelt om karma, så synes jeg ikke svarmulighederne er helt passende, for det er langt fra alle der i det hele taget ved hvad karmasystemet er for noget!
Avatar billede backside Nybegynder
06. juni 2006 - 13:14 #7
snowball>> Så burde de undlade at besvare det.  ;)
Avatar billede snowball Novice
06. juni 2006 - 13:19 #8
backside: Ja, det er jo deres eneste mulighed, men der burde stadig være en reel svarmulighed som angiver at man ikke kender til systemet.
Avatar billede backside Nybegynder
06. juni 2006 - 13:20 #9
Jep, rigtigt.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juni 2006 - 13:31 #10
Vil gerne kunne se svarene, hvordan de fordeler sig, ville være fedt.
Avatar billede backside Nybegynder
06. juni 2006 - 13:35 #11
Må skuffe dig, jeg valgte ikke en afskaffelse af karma. ;-)
Med et par justeringer kan det godt bruges til noget.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juni 2006 - 14:06 #12
Backside>> Jeg er ikke uenig. Men så længe det er annonymt så kan det ikke bruges til meget.
Avatar billede backside Nybegynder
06. juni 2006 - 14:15 #13
Netop, det var også et forslag om tvungen underskrift jeg skrev.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
06. juni 2006 - 15:22 #14
Alle burde da vide noget om karmasystemet, den er jo omtalt i reglerne, som alle skal læse, når de opretter deres bruger - eller hva'?  ;-)
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juni 2006 - 16:16 #15
Norbert >> Ikke stille krav, det giver dårlig karma.*GH*
Avatar billede norbert_ Nybegynder
06. juni 2006 - 16:31 #16
:-)
Avatar billede gratis Nybegynder
06. juni 2006 - 20:46 #17
ved nu ikke lige hvor meget den undersøgelse er værd... når man ka gå ind 19.000 gange og stemme/sætte prikker :)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
06. juni 2006 - 21:59 #18
Mon ikke de sorterer ip-adresserne?
Avatar billede backside Nybegynder
06. juni 2006 - 22:10 #19
Jeg kender kun EN der har tid til at gå ind 19.000 gange for at sætte hele undersøgelsen over styr. *GG*
Brugeren er i forvejen meget utilfreds med E, karma, admin, og alt muligt andet. I ved nok hvem det er.  ;-)

Man må forvente at der er en smule styr på sagerne, ellers er det intet værd.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juni 2006 - 20:47 #20
svar
Avatar billede backside Nybegynder
08. juni 2006 - 21:00 #21
Nå, du er også en af dem der bare snupper point selv.  :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. juni 2006 - 06:56 #22
Hej Backside.

Du skal ikke snydes: http://www.eksperten.dk/spm/715296  :-)

Mvh J;-)
Avatar billede backside Nybegynder
14. juni 2006 - 08:34 #23
LOL  :-P