Avatar billede pihl88 Nybegynder
06. juni 2006 - 12:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ip telefoni fra Skype til fast telefon

Hej eksperter.

En af mine venner har netop købt en ip telefon. Så vil jeg lige høre jer om; hvad han kan ringe gratis til? Er det muligt for ham eller mig at ringe op til/fra Skype? - Altså kan jeg ringe fra min coputer til hans telefon?

Håber på forståelse, Andreas
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juni 2006 - 12:18 #1
Det er god kutyme ikke at oprette samme spørgsmål 2 gange: http://www.eksperten.dk/spm/713841 Luk det ene af de 2 spørgsmål ved selv at lægge et svar og efterfølgende acceptere dette svar.
Avatar billede toksvig Praktikant
06. juni 2006 - 12:25 #2
Hejsa Andreas.
Din kammerat kan ringe gratis til andre computere, der benytter sig af Skype.
Desuden kan han indsætte penge på en konto, og dermed få mulighed for at ringe for et lavt beløb til fastnet telefoner over hele verdenen.
Sålænge kommunikationen holdes via nettet er det gratis. Det er først når der sker en kobling til det normale analoge net, at det koster penge.

Du kan også købe et telefonnummer, således at man kan ringe fra en analog telefon til en skype telefon.

Opsummering: du har alle de samme muligheder som med en almindelig telefon. Du sparer blot penge....
Du kan læse en del mere på www.skype.dk

Mvh Toksvig
Avatar billede pihl88 Nybegynder
11. april 2011 - 22:19 #3
Tak.. Skal Du ikke have point toksvig?