Avatar billede cmh22 Nybegynder
06. juni 2006 - 09:02 Der er 3 kommentarer

Grandstream 486 er død

Jeg er den lykkelige ejer af en IP adaptor Grandstream HT 486.
Den er totalt død efter en firmware opdatering. den røde lampe lyser konstant og jeg kan ikke komme i kontakt med den via voiceboot.
Er der nogen der kender en metode til at få den op og køre igen?
Avatar billede enriko Nybegynder
07. juni 2006 - 00:19 #1
du kan eventuelt nulstille den helt ,  jeg har læst på producentens hjemmeside at man kan gøre det via trykke nogen koder osv. men jeg giver dig adressen så du har hele brugervejledning så du ved hvad du skal og ikke skal .

http://www.grandstream.com/y-ht486.htm

når du er inde i den side , til højre kan du se to logoer  og under logoerne kan du se  at der står

User Manual
High Resolution Photo
Press Release
Product Data Sheet

vælg User Manual, download den ned på din pc og åben den, på side 34 ud af 40 sider kan du se hvad du skal gøre,

som du nok kommer til at se, står der step 1 step 2 , step 3 osv

på side 14 kan du se hvad lyset fortæller , om den lyser rødt eller  grønt , om det blinker osv. Jeg vil nok råde dig til kigge de 40 sider igennem

held og lykke
Avatar billede cmh22 Nybegynder
07. juni 2006 - 09:57 #2
Ok men jeg er helt på det rene med opsætning osv.
Men problemet er jo at jeg ikke kan komme ind i opsætning, og dermed have mulighed for at nulstille m.m. det jeg efterlyser er en metode til at komme ind i den når den "normale" vej ikke virker.
Avatar billede enriko Nybegynder
07. juni 2006 - 19:34 #3
ok kan desværre ikke hjælpe så hvis ikke det hjælper