Avatar billede dr_degn1 Nybegynder
04. juni 2006 - 21:53 Der er 1 kommentar

relay problemmer på mail server

det er en sun cobalt 550 server som der er problemmer. og vi i firmaet kan ikke fejl finde på på de cobalt der er op ståde nogle relay problemmer og det er ikke godt med nede tid

derfor søger vi en der har kendskab til sun cobalt 550 og ved hvorfor de er skroet samme.

jeg ville tro at for den rette mand er der for 2-3 timers arb ..

du kan bare ringe lige meget hvad kl er bliver da problemet skal løses hurtig s mulig
jeg kan kontakte på 30202266
Avatar billede cybermike Nybegynder
12. juni 2006 - 02:34 #1
I skal være velkommen til at kontakte mig på tlf. 405 11 627, arbejdet kan udføres remote eller på jeres lokation.

mvh
Mikkel Christensen
http://www.mc-solutions.dk