Avatar billede ttrold Praktikant
04. juni 2006 - 16:04 Der er 1 løsning

MM_jumpMenu spørgsmål

hej.

jeg har lavet en jumpmenu, som jeg gerne vil have til at åbne 2 filer i to forskellig frames. men jeg kan ikke helt finde ud af det.

filerne hedder hhv. 060520.jpg og 060520.txt

så jeg tænkte bare, at sætte "060520." ind som option value, men hvordan får jeg den så til at sætte efternavnet .jpg eller .txt på`? jeg har forsøgt med flg.

<form name="form1" id="form1">
    <select name="menu1" class="pic_text" onchange="MM_jumpMenu('frame',this,'jpg');MM_goToURL('text_frame',this,'txt')">
      <option value="images/060520.">05/20/06</option>
      <option value="images/060521.">05/21/06</option>

osv.

men det funger selvsagt ikke. håber virkeligt, at der er nogen der kan hjælpe mig. tror snart jeg må igang med at lære noget ordentligt asp.net 2.0 eller php.. men det bliver ikke idag.

håber i kan hjælpe.
Avatar billede ttrold Praktikant
26. december 2008 - 14:24 #1