Avatar billede visto Professor
04. juni 2006 - 11:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjerne værktøjslinjen PDFMaker 6.0

Hvordan får jeg værktøjslinjen PDFMaker 6.0 til ikke at vise sig ved opstart at Word (2000)? (Den er kommet efter installering af Acrobat 6.0 Standard)
Det hjælper hverken at fjerne flueben i Vis -> Værktøjslinjer eller tilsvarende under Tilpas (ved højreklik på værktøjslinjen).
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2006 - 13:53 #1
Måske ligger den som en add-in. Jeg har word xp eng.version.
Vælg Tools - Templates and add-ins
Nederste i boxen er de add ins der er knyttet til normal.dot
Ligger den der, fjernes fluebenet ud for navnet. Eventuelt kan du fjerne add-in punktet helt.
Avatar billede visto Professor
04. juni 2006 - 14:07 #2
Perfekt. Tak skal du have!
Avatar billede visto Professor
04. juni 2006 - 17:02 #3
Der var jeg lidt for hurtig. Jeg er overbevist om at det virkede. Men nu kan jeg kun lukke værktøjslinjen mens programmet er åbent; ved genstart er værktøjslijen der igen...Øv!
Avatar billede visto Professor
04. juni 2006 - 17:06 #4
Fandt lige selv ud af, at hvis man sletter skabelonen (ved ikke hvornår den er kreeret) i C:/Programmer/Microsoft Word 2000/Startup/FDPMaker.dot, så er problemet løst, men det er en meget radikal løsning, for nu er Adope menuen i Word også væk, men skidt med det.