Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2006 - 09:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

At vise fletfeltnavnet

Hej.

Jeg har et problem med at få vist fletfeltnavnene. Selve fletningen fra en kommasepareret fil går fint nok, men den der skal bruge det vil gerne have fletfeltnavnene som overskrift øverst i det nye flettede dokument.

Kan man det og hvordan dælen gør man ? Jeg kan simpelthen ikke se hvordan man kan gøre det, og jeg er nu heller ikke meget inde i Word.

Jeg håber her er en eller flere der kan forklare det så også jeg kan forstå det.

Alle data vises i en tabel med ramme om ( det er ikke noget jeg selv har lavet ), og ovenover tabellen skal der så stå en overskrift, som skal være fletfeltnavnet.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2006 - 21:41 #1
Er her slet ingen der kan fortælle noget ?
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2006 - 15:58 #2
Hmmm, det kunne jo tyde på at man ikke kan det ? Jeg troede bare der skulle et eller andet bissetricks til :-)

Men så må jeg jo lukke det igen, men venter lige, det kunne jo være der kommer en forbi der ved noget.
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2006 - 05:44 #3
udløbet :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2006 - 05:45 #4
Og jeg har stadig ikke fundet svaret.