Avatar billede mugs Novice
02. juni 2006 - 11:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hyperlink fungerer ikke på nogle maskiner.

Jeg har lagt et Word-dokument på firmaets hjemmeside.
I dette dokument skal der være mulighed for at "springe rundt" i dokumentet med hyperlink. Dette fungerer fint på nogle maskiner, men på andre vises hyperlinket med en anden tekst end den, jeg har valgt ved oprettelsen.
Et bogmærke (MF) vises f.eks. som:

HYPERLINK"MF"

og når der trykkes  på det sker der intet. Sikkert en indstilling i WORD på de enkelte maskiner, men hvor? Får sikkert ikke mulighed for at afprøve før efter Pinse.
02. juni 2006 - 15:39 #1
Det lyder som om visning af feltkoder er slået til på disse maskiner.
Tast Alt-F9 for at slå denne visning fra
eller vælg Funkrioner->Indstillinger, fanen Vis, fjern markering for feltet Feltkoder
Avatar billede mugs Novice
02. juni 2006 - 16:00 #2
Tak for dit svar. Afprøver det når jeg er på arbejde TIR.
God Pinse.
Avatar billede mugs Novice
06. juni 2006 - 09:50 #3
Perfekt - Tak for hjælpen.