Avatar billede pnr Nybegynder
01. juni 2006 - 14:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Restore backup til anden database

Jeg har en database hvor jeg har lavet noget rod i, nu vil jeg gerne se hvordan databasen så ud før, så jeg vil gerne restore en backup af den database til en midlertidig database. Hvordan kan jeg gøre det?
Avatar billede bobber Nybegynder
01. juni 2006 - 15:09 #1
Det kommer lidt an på hvordan du har din backup og om du har en Enterprise Manager, så kan du oprette en ny database, og så vælge task og restore database (Bare husk at pege din .mdf og .log på din nye database navn)

Ellers kan du finde transact SQL måden at gøre det på her
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/tsqlref/ts_ra-rz_25rm.asp
Avatar billede thrytter Nybegynder
01. juni 2006 - 22:51 #2
Du kan godt restore uden at oprette en ny database. Nyt databasenavn kan angives i "Restore as database"
Avatar billede pnr Nybegynder
06. juni 2006 - 13:51 #3
Jeg takker for hjælpen, smid et svar så får du point.
Avatar billede bobber Nybegynder
07. juni 2006 - 07:25 #4
velbekommen :-)