Avatar billede tma Juniormester
01. juni 2006 - 09:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udskrive vedhæftede filer uden at åbne dem?

Hej
Er der nogen der ved hvordan man kan udskrive de vedhæftede filer fra en mail, uden at åbne dem først. Vi bruger officepakken version 2002.
Avatar billede tma Juniormester
01. juni 2006 - 09:47 #1
Skylder lige at sige, at man jo gerne skal kunne udskrive dem alle på én gang, ikke noget med at højreklikke på hvert ikon og vælge udskriv...
Avatar billede jkrons Professor
01. juni 2006 - 17:14 #2
Det tror jeg ikke at du kan. Udskriftsfunktionen er kun tilgængelig for én fil ad gange, men man kan muligvis lave en makro, der håndterer det. Det kan dog give nogle overraskelser, ikke at åbne filen først - fx at den fylder 343 sider u udskrevet stand.
Avatar billede tma Juniormester
01. juni 2006 - 17:29 #3
Hmm, det kan jeg godt se. Jeg tror du har ret i, at en makro ville være løsningen.
Avatar billede tma Juniormester
05. november 2010 - 10:46 #4
Lukket