Avatar billede nozferatu Nybegynder
09. maj 2001 - 00:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Open GL og Nvidia Geforce2 32 Mb DDR konflikt

Hej

Når jeg starter et spil op og prøver at afvikle under Open GL for jeg medlningen om, at mit grafikkort ikke understøtter Open GL. Mit spørgsmål er nu; kan det passe med så ny et kort (3 mdr). ?? Og hvis så fremt ikke kan det fikses ?
Avatar billede nozferatu Nybegynder
09. maj 2001 - 00:04 #1
P.s. Ja, jeg har hentet den seneste Detonator3 fra Nvidia\'s hjemmeside
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. maj 2001 - 00:13 #2
Har selv haft lidt problemer med OpenGL og Detonator.

har du prøvet at køre den her i stedet?

http://www.glsetup.com

/Nikolaj
Avatar billede rasmusneckelmann Nybegynder
09. maj 2001 - 00:19 #3
Jeg har selv lige købt et Geforce2, og jeg har absolut ingen problemer med OpenGl. Hverken med de medfølgende drivere, eller de nyeste.

Reinstallér windows. Det plejer at hjælpe.
Avatar billede vipez Nybegynder
09. maj 2001 - 01:03 #4
http://www.eksperten.dk/spm/68214

Jeg har også problem med spil
Avatar billede hotpop Novice
09. maj 2001 - 09:04 #5
prøv at opdatere driverne til dit chipsæt.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. maj 2001 - 11:22 #6
Har du prøvet med den nyeste driver fra tweakup, for driverne på nVidias side er ikke opdateret.

http://www.tweakup.dk/raid/drivere_detonate.htm

/per
Avatar billede lassebm Nybegynder
09. maj 2001 - 11:31 #7
Prøv at installer directX.

Avatar billede claus.kaae Nybegynder
04. juni 2001 - 23:29 #8
Jeg har heller ikke problemer med mit GF2,kun en ting, jeg kan ikke spille shugon totalwar, eftre jeg tog mit TNT 2 M64 ud og satte mit GF2 32mb DDR Ram.Da det er et af mine farvoritter, ville jeg blive meget glad hvis der er en der kunne hjælpe mig, med mit problem