Avatar billede sascha Nybegynder
29. maj 2006 - 19:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kommer jeg af med dette ?

Best Regards,

John Johnson
IT Manager
Professional Company Ltd.
eMailSignature Road 300
EC2M 5QQ London
United Kingdom
>>> Tel: +44 (0) 876 1423
Ext: 1903

LOGO

+der er et orange felt. Prøvede engang et prg. men fjernede det siden hen.Men i min udbakke er der at logo som jeg så skal slette hvergang jeg vil sende post
Avatar billede mugs Novice
29. maj 2006 - 19:32 #1
Du har sikkert fået noget snavs ind på din HD.
Prøv at oprette spørgsmålet i kategorien "Sikkerhed". Dette har ikke noget med Word at gøre.
Avatar billede sascha Nybegynder
29. maj 2006 - 19:42 #2
Du har ret ikke i word men outlook
Avatar billede mugs Novice
29. maj 2006 - 19:44 #3
Jeg mener heller ikke det har noget med Outlook at gøre. Du har fået noget snavs ned, og det er et spørgsmål om at checke din HD for spyware, virus m.v.
Avatar billede kirstineka Nybegynder
30. maj 2006 - 08:37 #4
Mit forslag er at det kan være at outlook er indstillet til at medtage "signatur" på alle meddelelser. Dette kan fravælges under "indstillinger" i "funktioner"