Avatar billede tingholm Mester
29. maj 2006 - 13:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

artikkelsystemet er ikke hensigtsmæssigt

Kan det virkelilgt passe at jeg kan udgive noget hø som andre skal betale 5 point for at se.
når de så giver mig dårlig karakter skal andre da lige se hvor slemt det egentlig er og så er der flere points til mig...

man kunne evt lave så alle artikler med over 20 stemmer, med et snit på under XX automatisk bliver slettet...

eks:
http://www.eksperten.dk/artikler/453
Avatar billede snowball Novice
29. maj 2006 - 13:51 #1
Du har helt ret i at der er visse artikler som ikke burde være "udgivet" eller tages point for.

På sidste CoAdmin møde snakkede vi bl.a. om artikel systemet, hvor der blev drøftet visse ændringer. F.eks. at artikler skal godkendes inden de bliver offentliggjort og at prisen på en artikel fastsættes ud fra hvor god en samlet vurdering den får.

Det er mest løse tanker, men mon ikke artikel systemet er et af punkterne der skal tages hånd om når Eksperten skal "have det store eftersyn" :)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2006 - 21:44 #2
Enig i at enkelte artikler er dårlige - har selv lavet en engang :)
Der er folk som aldrig har lavet en hjemmeside der sikkert vil syntes at den er god, for den dækker ting som man ikke lige tænker over...

Men man kan sagtens kritisere en side, ikk?

Så mon ikke ren kritik uden forslag til ændringer er "lige til at lukke op og skide i"?

Der er f.eks. en der hedder sjat der kritiserer, men tjak hans egen side: http://www.sjat.com - "SJAT.COM udfører freelance grafikarbejde i høj kvalitet"
Ja undskyld sjat - men det bærer siden ikke præg af.

Så... kritik er godt - begrundet kritik kan bruges.

Tænk lidt over den :)
Avatar billede tingholm Mester
30. maj 2006 - 08:04 #3
> Men man kan sagtens kritisere en side, ikk?

jeg ved ikke om den var til mig eller 'sjat'... jeg synes netop jeg er kommet med et forslag til forbedring, som ikke engang kræver at coadmins skal sidde og læse samtlige artikler igennem...
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2006 - 19:26 #4
Da et forslag til forbedring af den pågældende artikel :D
Avatar billede tingholm Mester
06. juni 2006 - 08:12 #5
det var vel det?!?!