Avatar billede msamsing Nybegynder
29. maj 2006 - 01:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

css menu bliver stående når browservinduet maximeres/minimeres

Hej Eksperter!

Ved ikke om dette spørgsmål er helt rigtigt placeret...

Jeg har lavet en dropdown-menu i css som fungerer stort set som den skal... Jeg har dog det problem at den bliver stående vertikalt når jeg trækker i browservinduet. Menuen er placeret i en tabel som er midterstillet på siden, så den skulle gerne flytte sig med det andet indhold. Det mest specielle er at når man kører henover et af linksene, så hopper den på plads igen :o)

Jeg har kun testet den i IE6 så ved ikke om den fungerer i andre browsere... Jeg har lavet et eksempel her: www.monner.dk/web/menu_test.html

Håber der sidder en med en kæmpe stor hjerne der kan løse mit problem :o)

Mvh
MSamsing
Avatar billede mclemens Nybegynder
01. juni 2006 - 00:35 #1
Kig svaret i denne tråd ... http://www.eksperten.dk/spm/712473
- og luk selv dette spørgsmål så du ikke får høvl af mods ;)
Avatar billede msamsing Nybegynder
02. juni 2006 - 07:44 #2
oki! Lukker her :o)