Avatar billede cutehobbes Nybegynder
28. maj 2006 - 19:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flette Excel i Word

Jeg har et dokument i Word, som skal flette med Excel, hvor der er nogle udregninger med en masse decimaler.

Når det kommer over i Word tager det mange decimaler med, og det er så løst med nedenstående flettekode:

{ MERGEFIELD xxxxx\##,##\*MERGEFORMAT }

De fleste tal fra Excel kommer fint over med 2 decimaler, men hvis der så i Excel f.eks. står 43,20, så kommer nullet ikke med, så der i Word står 43,2. Det må jo kunne løses også, så jeg ikke manuelt skal sætte nuller i mine breve.

Kan nogle hjælpe??
Avatar billede jkrons Professor
28. maj 2006 - 22:08 #1
Prøv med

{MERGEFIELD xxxxx\##,00\*MERGEFORMAT }
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
28. maj 2006 - 23:04 #2
Hej Jkrons

Det virkede - mange tak. Læg et svar, så du kan få dine point :-)
Avatar billede jkrons Professor
28. maj 2006 - 23:27 #3
Velbekomme :-)
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
30. maj 2006 - 10:18 #4
Hej igen - du lagde en kommentar igen, så kan jeg jo ikke give point :-)
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
20. juni 2006 - 11:23 #5
Hey jkrons - vil du lægge et svar ?? :-)
Avatar billede jkrons Professor
20. juni 2006 - 11:58 #6
Så prøver jeg med et svar :-)
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
20. juni 2006 - 12:36 #7
Kanon :-)