Avatar billede Wezio Juniormester
28. maj 2006 - 16:58 Der er 1 løsning

Hvilket Sony-digitalkamera?

Jeg er på udkig efter et digital-kamera til min kæreste i fødselsdagsgave, men jeg er lidt i tvivl om hvilket jeg skal vælge. Jeg har selv et Sony DSC-P92 og min far har et (jeg tror det er et DSC-T5), og vi er begge godt tilfredse med vores kameraer, så det nærliggende ville være at købe et Sony til hende også:

Jeg har haft kig på følgende digitale kameraer, men jeg er lidt i tvivl om hvilket der er bedst til prisen (ca. 2000 kr. for kameraet + memory-stick)

Den første:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=173521
Jeg kan ikke finde den på www.sony.dk er det en gammel-model?

http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=DSC-W40&site=odw_da_DK&pageType=Overview&category=DPH+Digital+Still+Cameras  Har set den i et reklame-blad til 2000 kr.

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=173522
Kan jeg heller ikke finde på www.sony.dk er det en gammel model?

Dem jeg har fundet her, har alle optisk-søger, hvilket jeg syntes er et must, da sådan en LCD/TFT skærm godt kan sluge en del strøm fra batteriet. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan jeg kan se hvordan udløsetiderne på kameraene er? Jeg havde engang et Olympus der var ca. 2 sek. om at tage billedet fra jeg trykkede på knappen og det er MEGET..

Hvilke batterier bruger de forskellige kameraer? Et der bruger AA-batterier er jo en fordel, det gør mit eget og når man er på tur og de genopladelige dør for strøm, er det rart lige et kunne købe et par AA-batterier i kiosken og så kører det hele igen  :-)

På forhånd tak!!
Avatar billede Wezio Juniormester
31. maj 2006 - 19:34 #1
...