Avatar billede jansoz Nybegynder
28. maj 2006 - 15:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan lukker jeg et spørgsmål?

Jeg har stillet et spørgsmål og har fået et tilfredsstillende svar. Som jeg forstår det, skal jeg afslutte tråden og give svareren point. Men hvordan gør jeg det? Jeg har forgæves søgt efter en generel brugervejledning til brug af Eksperten.
Jeg udloder 0 point da det jeg antager at jeg er den eneste i hele verden som ikke ved hvordan man bruger Eksperten.
Avatar billede mugs Novice
28. maj 2006 - 15:28 #1
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. maj 2006 - 16:19 #2
det er ikke så svært.

For neden i dit spørgsmål finder du en accepteret knap. Når du først har markeret svarerens navn (dette er vigtigt) og derefter trykket på accepteret knappen så vil de afsatte point blive tildelt svareren og du vil have lukket spørgsmålet
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
28. maj 2006 - 16:32 #3
Det er dog nødvendigt at nogen i din tråd har lagt en besked som svar i stedet for kommentar - ellers kan du ikke afslutte tråden ved at uddele point - bed derfor brugeren/brugerne som har givet tilfredsstillingen svar om at lægge et svar i tråden således du kan acceptere deres svar :)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2006 - 23:07 #4
Jeg har nu lagt et svar til accepet i det omtalte spørgsmål.  :-)