Avatar billede bravida Nybegynder
28. maj 2006 - 11:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Link til celle

Program "Dreamweaver 8"
Jeg har oprettet en tabel som er min index side. Mit spørgsmål er hvordan jeg kan oprette link til en celle, hvor resten af siden bliver stående men kun forandrer cellen som jeg linker til. Jeg har lavet en testside som kan ses her på dette link.
http://bb1.duo2.dk/
Avatar billede leif Seniormester
28. maj 2006 - 11:15 #1
Det kan gøres med iframe, frame eller include enten via PHP eller ASP kode afhængig hvad dit webhotrel understøtter.
Avatar billede bravida Nybegynder
28. maj 2006 - 11:26 #2
Hej Leif. Frame kender jeg til og har lavet nogle websider med det, men bryder mig ikke om at bruge dette, da søgemaskinen så ikke kan finde selve index siden korrekt. PHP er jeg kun nybegynder med, og skal havde mit eget CMS op at køre først inden jeg vil bruge PHP. Så der vel så ingen andre muligheder. Mit webhotel understøttet både PHP og ASP, men ASP vil jeg ikke arbejde med, da jeg har valgt PHP.
Avatar billede bravida Nybegynder
28. maj 2006 - 13:57 #3
Fik personlig hjælp hjemme.