Avatar billede cikorie Nybegynder
27. maj 2006 - 10:09 Der er 6 kommentarer

manglende funktion "fyldfarve"

Hej.
Min kone har et problem med word.Når hun feks. har lavet en tabel,og vil lægge fyldfarve i en kolonne,og klikker på funktionen "fyld farve",kommer der kun en grå boks frem,hvor man kan se,at der er en funktion der hedder "fyld Farve",men hun kan ikke bruge funktionen,fordi den ikke er fremhævet.
Hvad gør hun nu.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. maj 2006 - 11:29 #1
Brug i stedet: Markér kolonnen -> Højre klik -> Vælg "Rammer og skygge" -> Fanebladet "Skygge" -> Vælg farve
Avatar billede cikorie Nybegynder
27. maj 2006 - 12:23 #2
Hej Vejmand.
Avatar billede cikorie Nybegynder
27. maj 2006 - 12:25 #3
Hej Vejmand.
Tusind tak for hjælpen,umiddelbart ser det ud til det virker,så bliver det spændende,at se se når vi engang printer det ud.
Jeg lukker hermed spørgsmålet.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. maj 2006 - 12:53 #4
Velbekomme. Du kan først lukke spørgsmålet nu hvor jeg har lagt et svar.
Markér mit navn i boksen ude til venstre, og klik på accepter.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
27. maj 2006 - 12:53 #5
.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. juli 2006 - 12:45 #6
Lukketid?