Avatar billede Dan Hansen Juniormester
26. maj 2006 - 14:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbning af nr. 2 brugerkonto!

Da der i regler står, at man skal have en tilladelse til at åbne nr. 2 konto, så vil jeg da ikke prøve at snige mig uden om - da slet ikke for den grund jeg har til at gøre det!

Jeg har idag esbweb som min private konto, men da jeg har indvolveret mig med arbejdet for Stop Dødskørsel og vi står for at skal ha lavet hjemmeside mm, ville jeg gerne have tilladelse til at åbne en ny konto, som kun bruges til dette formål!

Kan jeg få en tilladelse til dette?

-I har måske allerede set noget om det i TV - stop dødskørsel er en direkte udspringer, af den forfærdelige dødsullykke i påsken, hvor en ung mand og hans 7 måneders datter blev dræbt af en billist der kørte mindst 130 km/t på en lille og bakket landevej.

Jeg har lovet manden bag stop dødskørsel, at hjælpe ham med en ny hjemmeside og med arbejdet.

Med venlig hilsen

EsbWeb
Avatar billede keysersoze Guru
26. maj 2006 - 16:45 #1
nu er der ingen andre der har svaret - der kommer sikkert en coadmin forbi (og som sikkert siger det modsatte af mig), men min mening er;

selvom det er et meget samfundsnyttigt projekt osv kan jeg ikke se at det skulle være grund nok til at åbne endnu en konto - det er jo stadig dig privat der involverer dig i det. Hvis du fik lov til at åbne en ny konto til dette nye projekt ville mange andre komme og kræve nye konti åbne for hver ny hjemmeside de gik i gang med at lave. I mit tilfælde ville jeg så have min egen konto jeg privat brugte til at besvare spørgsmål med, en konto til mit arbejde fordi jeg ikke vil blande mit arbejde og privat sammen - og så ville jeg kunne åbne en ny konto for hvert projekt jeg blev involveret i... det ville blive til rigtig mange konti.

Som jeg ser det er det dig privat der involverer sig i projektet - og dermed også din private konto der skal bruges.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
26. maj 2006 - 16:57 #2
Meningen var, at vi var 3 der skulle deles om denne konto - da vi er 3 der skal bygge hjemmesiden op osv.
Vi skulle så bruge denne fælleskonto - den skulle have navn efter den kommende forening!
Avatar billede enoer Nybegynder
26. maj 2006 - 17:37 #3
Hej esbweb,

Jeg er ganske alm. bruger. Men jeg regner da med, at der kommer en coadmin "forbi" og fortæller, hvad du må eller ikke..!

Der er sikkert mange - og delte - meninger om dit spørgsmål.!?

Jeg personligt er ikke i tvivl om den gode hensigt med planen :-)

Men prøv at læse mere her: http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Held & Lykke med projektet..!

Mvh.
enoer
Avatar billede mclemens Nybegynder
27. maj 2006 - 15:05 #4
coadmin ved sikkert bedst... men iflg. reglerne er det nok ikke helt sandsynligt... Hvorfor ikke have hver sin konto istedet - så er der jo ikke nogle problemer - det er jo heller ikke smart at man ikke ved hvem man taler med...

1#
  4. Det er heller ikke tilladt at benytte navnet på et domæne (f.eks. www_domæne_dk eller domæne_dk) som brugernavn.

2# Regler for brug af Eksperten.dk

  1. Det er ikke tilladt at:

        1. overlade sit brugernavn og password til en anden, eller på nogen anden måde give andre personer adgang til at benytte ens konto.

        2. være flere personer om én brugerprofil.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
27. maj 2006 - 17:08 #5
hmmm - ja i har nok ret - alt tyder på at det nok ikke er sandsyngligt!
Nå - men jeg lukker det bare igen og så må en af de andre jo oprette en konto - så må vi håbe de ikke har en i forvejen!