Avatar billede halyua Nybegynder
25. maj 2006 - 18:21 Der er 2 kommentarer

Fejl med min skærm

Min skærm har nogle striber med ca. 3 cm mellemrum over det hele. Lodrette striber. Jeg ville spørge om nogen af jer ved hvad jeg skal gøre ved det? Ellers bliver jeg nødt til at sende den til raperation, hvilket jeg helst vil undgå. Jeg har prøvet at fjerne og  geninstallere skærmkortet. Skærmkort: ATI Pro Radion 9800XL. Driveren er fuldt opdateret og der er ikke noget i vejen med skærmen.
Avatar billede twotimes Nybegynder
25. maj 2006 - 18:59 #1
hvis garantien stadig gælder så send den til reperation. Ellers så kan du jo altid give den et ordentligt slag. Virker en gang imellem
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. maj 2006 - 21:08 #2
har du andet grafikkort, så prøv det.

Ellers prøv at sætte herztén på skærmen, lidt op el. ned..en degause har også prøves...O)