Avatar billede christiansenbo Nybegynder
24. maj 2006 - 18:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Modtager ikke IP adresse

Halløj

Jeg har en velfungerende adsl linje, hvor jeg på min stationære ingen problemer har. Derimod kan jeg ikke få nogen IP adresse på den bærbare.
Jeg har dem koblet op via en "hub" og har ingen problemer haft hidtil. Jeg har den sat til at hente automatisk IP mv.

Jeg har lige testet med en anden bærbar, hvor det fungerer fint.

Nogen gode bud ??
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
24. maj 2006 - 18:06 #1
jeg har slået win firewall fra...
Avatar billede rebecca Novice
24. maj 2006 - 19:45 #2
Slå IEEE.802.1x godkendelse for dette netværk fra, "Fjern fluebenet"
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
24. maj 2006 - 20:43 #3
Rent faktisk var den disabled, men da jeg sagde enable... så virkede det.... ??

Du får point da du ledte mig på svaret.. takker mange gange..!!
Avatar billede rebecca Novice
24. maj 2006 - 21:05 #4
Ok takker, har selv en trådløs linksys router og der skal den være slået fra for at komme på nettet