Avatar billede _krycek_ Nybegynder
08. maj 2001 - 16:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike

Jeg ved ikke om det er min Router eller hvad det er som gør at jeg ikke kan spille Counter-Strike (Det er en købt udgave). Jeg har kunnet spille det tidligere, men lige pludselig kunne den ikke autorize med WON serveren. Jeg har prøvet at geninstallere Counter-Strike og mit Windows 2000 (Jeg her også prøvet med Windows ME), men det hjælper ligemeget.. Hvis der er nogen som har løsningen på problemet, ville det bare være alt for fedt!

På forhånd tak!

- KRyCeK
Avatar billede getalife Nybegynder
08. maj 2001 - 16:04 #1
Kunne forestille mig at det er din router der er sat til ikke at acceptere nogle porte.
CS serveres porte ligger som regler imellem 27000 og 29000
Avatar billede bundgaard Nybegynder
08. maj 2001 - 16:07 #2
Mit gæt er at din CDKey enten er hentet fra nettet (da du jo har en købt version er det nok ikke så sandsynligt) eller at der er andre der bruger den.. hvis det er tilfældet kan du ikke logge på..

Har du internt netværk??
Avatar billede snowball Novice
08. maj 2001 - 16:17 #3
Hvad svarer WON serveren helt præcist tilbage !? Deres fejlmeddelelser er normalt ret forklarende !

Snowball
Avatar billede _krycek_ Nybegynder
08. maj 2001 - 16:24 #4
Det er ligemeget nu. Jeg har fundet ud af det!!
Ellers mange tak for hjælpen.
Avatar billede getalife Nybegynder
08. maj 2001 - 16:29 #5
Svarer du så ikke lige selv på spørgsmålet og lukker det?
Avatar billede jimsim Nybegynder
08. maj 2001 - 17:03 #6
Krycek, hvad var der så i vejen?? hvad lavede du?
Avatar billede stampeair Nybegynder
08. maj 2001 - 17:38 #7
Det var sikkert en cd-key fra nettet, som gik i vasken efter der udkom cs 1.1
Avatar billede _krycek_ Nybegynder
09. maj 2001 - 00:31 #8
Man skulle bare installere den korrekte udgave af 1.1,plus at man ikke længere kan spille med version 1.0.