Avatar billede mobie Nybegynder
23. maj 2006 - 23:14 Der er 9 kommentarer

Bærbar med på Rustur

Havde min bærbar med på rustur.. ret dumt ja :) men der skete det utænkelige .. der er kommet lidt øl ud over. og den starter stadig op men går i hak mens den starter.. Hvad ka der være sket ? hvilken kompononent er beskadiget?
Hjælp :)
24. maj 2006 - 06:50 #1
Avatar billede robotten Praktikant
24. maj 2006 - 08:58 #2
Med stor sandsynlighed tastaturet. I værste fald hele bundkortet...
væske i en bærbar er bare ikke godt.
Avatar billede robotten Praktikant
24. maj 2006 - 09:02 #3
Er det en forholdsvis ny bærbar? Disse her kan give dig et oversalg over reparation af pc'en: http://www.servicegruppen.dk/
Bemærk dog, at accepteres tilbuddet ikke, løber det alligevel op i 800-1000 kr. i omkostninger. Dette bortfalder normalt, hvis tilbuddet accepteres.
Avatar billede robotten Praktikant
30. maj 2006 - 10:48 #4
Er dens tømmermænd ovre?
Avatar billede mobie Nybegynder
30. maj 2006 - 17:18 #5
Den virkede dog 2 dage efter .. men ligepludselig ville den ikke starte helt op.. den starter op til der hvor man kan ændre på dens BIOS. men kommer ik ret langt videre. Tror stadig den har tømmermænd? :)
Avatar billede robotten Praktikant
30. maj 2006 - 17:25 #6
Gad vide, om indboforsikringen dækker en sådan skade?
Avatar billede robotten Praktikant
09. juni 2006 - 10:38 #7
Hep?
Avatar billede mobie Nybegynder
09. juni 2006 - 11:40 #8
Hmm gør den det?? det ska jeg lige ha undersøgt.. Tror det ikke men det ka jo ikke skade.. skaden skete jo ikke derhjemme .. men under turen..
Avatar billede robotten Praktikant
15. juni 2006 - 08:58 #9
Fundet ud af mere?