Avatar billede kristiangh Nybegynder
23. maj 2006 - 01:24 Der er 7 kommentarer

Hvilken skærm

Hej alle sammen Jeg har et problem
Jeg sidder her med en SyncMaster 997df (19t)
Og vil gerne ha skiftet den ud med en lidt nyere...
Men hvilken? Jeg vil ikke ha fladskærm!
Så er der nogle bud ?! Ikke over 2000 og den skal jo selfølig være bedere en den nuværene :)
Avatar billede jacla Nybegynder
23. maj 2006 - 01:36 #1
Dette er bare et tip jeg selv har fået:

Sæt de skærme du vil vælge imellem, ved siden af hinanden. sæt ens tekst på skrivbordet.

Gå baglæs og den skærm du kan læse teksten bedst på, er vinderen ;)
Avatar billede kristiangh Nybegynder
23. maj 2006 - 01:39 #2
Hehe tjaa Jeg tror ikke Shg Siger ok...
Avatar billede kristiangh Nybegynder
23. maj 2006 - 01:42 #3
Ps det er 100% til Gaming...
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. maj 2006 - 01:56 #4
Hvad med at gå et skridt over den du har, nemlig en SyncMaster 1100DF. Den er godt nok ikke til 2000.-, men til gengæld er den 21 tommer. Har selv en, godt nok en P model, og den kører upåklagelig.

Jeg tvivler på at du kan finde en skærm som er større end 19 tommer til under 2000.-
Avatar billede jacla Nybegynder
23. maj 2006 - 02:04 #5
NB! 21 tommer er stor når du sidder 40 cm fra den, din øjne flakker rundt.

Ved godt det er en vanesag, men jeg fortrækker to skærme, et til eksperten og et til spil mv. ; )))))
Avatar billede jacla Nybegynder
23. maj 2006 - 02:06 #6
Hej igen dragonknight. :)

tak for sidst.
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. maj 2006 - 10:59 #7
Ligemåde ;-)