Avatar billede hhjensen Nybegynder
22. maj 2006 - 10:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan starte forfra på sidetal inden for samme dokument?

Hej

Hvordan starter jeg forfra på sidetal i samme dokument. Så indholdsfortegnelsen indeholder kapitel 1 side 1-20 og kapitel 2 side 1-17 osv?
Avatar billede 7degreez Praktikant
22. maj 2006 - 10:59 #1
øhh tror nok det er sideopsætning og så afkryds speciel første side og så ind i automatisk indholdsfortegnelse og der hvor kapitel 2 så starter skal du igen lave en speciel første side..
Avatar billede b_hansen Novice
22. maj 2006 - 11:08 #2
En anden måde kan være at lave sektionsskift. Så kan du højreklikke på sidetallet, og definere hvilket tal, det skal starte med.
Avatar billede b_hansen Novice
22. maj 2006 - 11:13 #3
Hvis du gør det i en sidefod eller sidehoved, vil du i menuen kunne formatere sidetallet. Det er herinde, du sætter dit sidenummer. Her kan du osse bestemme, om sidenummeret skal fortsættes fra forrige sektion.
Avatar billede hcma Novice
22. maj 2006 - 14:09 #4
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
30. maj 2006 - 09:06 #5
Du skal lave et sektionsskift før du starter på næste kapitel. Gå derefter ind i sidehoved/fod og klik på den tilhørende værktøjslinje (4. knap - Formatering af sidetal). Klil i "Begynd med" og sæt sidetallet til 1.
Avatar billede hhjensen Nybegynder
02. juni 2006 - 20:50 #6
hcma har et svar jeg kunne bruge. Har ikke gennemskuet det endnu, men er kommet lidt videre! Smider du et svar?
Avatar billede hcma Novice
04. juni 2006 - 21:37 #7
der kommer et forsinket svar her  :o)