Avatar billede phpmanden Nybegynder
21. maj 2006 - 23:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

fjerne i indlæg

Jeg har et indlæg jeg gerne vil have fjernet noget i, hvad gør jeg ?
Avatar billede espersen Novice
21. maj 2006 - 23:25 #1
indberet evt. dig selv for dit/et indlæg i en tråd - så er der hurtigt en der kan reagere
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. maj 2006 - 23:35 #2
1) Klik på "Funktioner" i venstre side
2) klik på "Anmeld misbrug"
3) Indtast dit eget navn i "bruger[e]"
4) Indtast din besked.

Så er det kun coadmins der får beskeden.
Avatar billede phpmanden Nybegynder
21. maj 2006 - 23:54 #3
ok det har jeg gjort nu...
Avatar billede mclemens Nybegynder
22. maj 2006 - 19:31 #4
Der er ikke mange værktøjer til rådighed for coadmin's på Eksperten, så vidt jeg har forstået det (eller der mangler nogle værktøjer hist og her om ikke andet) - og det er derfor ikke muligt for dem at redigere indhold bort fra indlæg... <- Det ville nu være super, hvis de kunne det.

Reference til lignende problemstilling:
http://www.eksperten.dk/spm/697893#rid6188763
http://www.eksperten.dk/spm/700019#rid6205303
Avatar billede mclemens Nybegynder
22. maj 2006 - 19:38 #5
... men de har mulighed for at slette hele tråden istedet ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. maj 2006 - 19:46 #6
Jeg ved at muligheden for at slette indlæg er et af coadmins højeste ønsker.

De kan, som sagt, ikke slette indlæg pt., kun hele spørgsmål.
Avatar billede exp Juniormester
23. maj 2006 - 21:07 #7
Som john_stigers helt korrekt skriver, så kan vi ikke slette enkelte eller rette i indlæg. Og faktisk kan vi ikke engang slette spørgsmål - kun låse eller blokere dem.

Og ja, det er et ønske der ligger højt på listen - databasen er endda klargjort til slette individuelle indlæg, så vidt jeg er orienteret.

exp/coadmin
Avatar billede phpmanden Nybegynder
23. maj 2006 - 21:29 #8
ok så ved jeg det ;) smid svar hvis nogen vil have point
Avatar billede exp Juniormester
23. maj 2006 - 21:42 #9
Spørgsmål om eksperten er gratis ;-)
Avatar billede phpmanden Nybegynder
23. maj 2006 - 21:45 #10
Jeg takker for svarene!