Avatar billede kjaersgaard Praktikant
21. maj 2006 - 16:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Strømstyring på bærbar

Hej
Jeg har en HP ZV6242 EA. Her i weekenden er den begyndt at spare på strømmen når jeg sætter vekselstrøm til, når jeg tager stikket ud igen holder den op med at spare på strømmen ? Underligt for det skal være modsat. Når jeg skriver sparer på strømmen er det skærmen der får et svagere lys.
Nogen der har et tip ?
Avatar billede zinuss Nybegynder
21. maj 2006 - 18:37 #1
Jeg vil tror du skal ind i BIOS og lede.. Ellers prøv at kigge i control panel-->power options i Windows.
Avatar billede kjaersgaard Praktikant
21. maj 2006 - 19:29 #2
Hmm har været i BIOS og fandt ikke noget der har med strømforsyning at gøre. I strømstyring kan jeg heller ikke rigtig finde noget, der skulle kunne løse det. Det kan selvfølgelig godt være, at det er der jeg skal lede, men jeg ved ikke hvad jeg skal se efter.
Avatar billede oz2kas Nybegynder
21. maj 2006 - 19:47 #3
lysstyrken du har haft i de 2 modus bliver gemt, så hvis du har skruet helt ned for den ene, og op for den anden vil lyset hoppe fra den ene ende (fuld lys) til den anden ende (svagt lys) når du skiftevis sætter strøm på eller tager strøm fra.
Avatar billede kjaersgaard Praktikant
21. maj 2006 - 19:53 #4
Lyder fornuftigt nok, men hvor ændrer jeg det henne ?
Avatar billede oz2kas Nybegynder
21. maj 2006 - 20:13 #5
ved en tastekombination på dit tastatur.
du skal bruge fn tasten samt en til lysstyrke.

den sidder højst sansynligt omkring f8.
Avatar billede kjaersgaard Praktikant
21. maj 2006 - 20:29 #6
Fuck hvor jeg føler mig dum. Lav et svar hvis du vil have point oz2kas. Tak for det ;o)
Avatar billede oz2kas Nybegynder
22. maj 2006 - 00:00 #7
hehe. så lidt :-)

du skal ikke føle dig dum, jeg har oplevet mange folk hvis liv nærmest afhænger af deres maskine der ikke vidste hvad der skete :-p

60 point er dog for mange.
Avatar billede kjaersgaard Praktikant
22. maj 2006 - 15:27 #8
Nej ikke for mange - jeg fik jo fejlen afhjulpet. Tak